fredag den 9. december 2016

Genbrug og små hyggelige detaljer

Jeg har altid haft en svaghed for gamle fine striktrøjer, men de er som regel ret deforme og ikke super klædelige. Derfor har de nu fået nyt liv i form af nye puder. Jeg har også fundet en masse lækkert stof, så der går ikke længe inden sofaen, som jo bare er vores gamle seng, den får en mere "nordisk" inspireret make-over. Bliver helt sikkert godt 

Min søster kom med dette billede til mig i gave og fjerene er bare nogle jeg har fundet på mine mange gåture. En har fået lidt guldglimmer i toppen, hvilket hurtigt fanger øjet.



Synes virkelig stuen er ved at være super hyggelig og føler mig virkelig hjemme her i lejligheden, selvom jeg kun har boet her siden Maj. Et lille billede af vores skønne skue, med masser af genbrug og hjemmelavede sager. Elsker det skønne billede Mortens mor har malet og der skal naturligvis også være plads til hans fine opsatser.




Så har vi self også det skønne fuglehus, vistnok lavet af svigerfar i sin tid. Det rummer jo en lille overraskelse som du nok kan se og er man til snaps, så en skøn en af slagsen :D Tænker dog flasken skal byttes ud med en lille Dooleys i stedet, selvom det godt nok er jul :P



Ingen kommentarer:

Send en kommentar