fredag den 2. december 2016

Julehygge i Århus


Så blev det endelig jul i Århus :) Jeg er ikke blevet færdig med at få pyntet til jul endnu. Men jeg tager det bare i bedste Gertrud Sand stil og pynter mere og mere op løbende igennem december ;-) Nå, men i år blev det også til en grankrans over vinduet i stuen med lys og julekugler i - SÅ hyggeligt :)! Og min uro af julestjerner er også kommet op og endnu en ny stjerne er kommet til i år. Så den begynder så småt at udvikle sig år efter år.  







Mine julestjerne ornamenter er også kommet op som de plejer og de har bare en skøn effekt om aftenen og er altid en af de ting jeg glæder mig til at få op til jul. De er som regel både det første der kommer op, men også det sidste til at blive taget ned. Desværre ser de så kedelige ud på billeder og skal altså opleves live, for at få den skønne effekt. Men et billede får du alligevel 



En anden ting der lige skulle afprøves i år, var frostgrene. Så jeg har fundet smukke lærkegrene, som med lim, falsk sne og glimmer er blevet til frostgrene og herefter pyntet med mine saltdejs julesmåkager :)  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar