tirsdag den 11. juni 2013

Krea krea krea :P

Her er lige lidt forskelligt jeg har gået og lavet hen over tiden. Ikke det helt vilde godt nok, men det jo heller ikke altid lige let at finde tiden til det desværre.


-        Har lavet lidt forskellige armbånd + nogle nøgleringe:) En rigtig fin gaveide synes jeg selv. Jeg har også prøvet at eksperimentere med at lave et helt simpelt armbånd af en lidt lækker boheme-agtig rem jeg fandt i gemmerne :) 












Her er lidt andet kreativt jeg har gået og hygget med :)Her er bla. ovenfor nogle øreringe, nedenfor et ur jeg har lavet af en lille LP og et urværk jeg har købt og spraymalet guld.






En koglekrans af lærkekogler

Et lille maleri











2 kommentarer:

  1. Iiihhhh! jeg er vild med de øreringe!! og det ur der, er altså SÅ hyggeligt :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have :) Det desværre først nu jeg ser din kommentar - Men hvor er det dejligt med lidt feedback på noget af det man har lavet :)

    SvarSlet