lørdag den 7. september 2013

DIY Bordlampe

DIY = Do It Yourself. Til dem som skulle være i tvivl om udtrykket :)

Jeg har fundet en glasflaske engang for længe siden i genbrug, som jeg synes er rigtig smuk. Men den er for smal til blomster, men er alligevel meget dekorativ. Jeg har så tænkt at jeg kunne jo skabe en bordlampe af den. Her den anden dag fandt jeg så en gammel lampeskærm og noget blå stofbånd. Det har jeg så lavet en lampeskærm af. Jeg fandt også i genbrug en fatning og stik. Så nu mangler jeg bare ledning og finde ud af hvordan jeg får boret hul i bunden uden at risikere at flasken går i stykker. Derudover er jeg jo så heldig at vide hvor let og simpelt det er at arbejde med elektronik på dette plan, efter lidt guidning og træning med min storebror - Tak Thorbjørn :)

Her er nogle billeder af hvordan jeg lavede skærmen og hvordan det ca. kommer til at se ud når den er færdig. Det bliver selvfølgelig pænere, når der rent faktisk er lys i, så glæder mig til jeg får løst det med at få boret hul i bunden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar