søndag den 8. december 2013

Loppefund slash Røverkøb


Så har jeg været på genbrugsterminalen og har lavet nogle små røverkøb. Måske var de to gryder lidt i overkanten, men når man nu ikke kan bestemme sig for hvilken det skal være lige i øjeblikket, må man jo købe begge. Men er nu helt klart nået frem til at den grønne er fedest efter min mening. Måske ryger den anden bare til salg, nu må vi se. Har en lille drøm om engang at starte min egen lille gårdbutik, hvor jeg kan sælge alt fra loppefund og hjemmelavede ting - Altså bare som en lille sidegesjæft :) Men den drøm må vist hellere vente til jeg rent faktisk har pladsen til det.  

Retrogryder 




Mere retro - Jah, jeg faldt jo over denne fine bøtte til kaffe og kunne ikke lade være. Synes citatet er lidt sjovt. Godt nok drikker hverken jeg eller kæresten særlig meget kaffe - Meeen, når man nu i ny og næ får besøg af kaffedrikkere, så må og skal man selvfølgelig også have det :) 

KAFFE
Alt for stærkt slaar Hjertet itu
~ sagde Kællingen ~
Hun spædte sin Kaffe med Brændevin


Nåhr ja, så har jeg også fundet disse skønne engle - De skal selvfølgelig også med :)



Milla skal også være flot til jul :)

Lækker læderhundesnor og læderhundesele i god kvalitet til Milla, for bare 15 kr. Så mangler vi bare at sætte bjæller på selen ,rensdyrgevir på hunden og at den lyserøde snude bliver helt rød, så har vi Rudolf hehe ;)



Blurry vaps, med ny hundesele :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar